Have you ever had a strange couple of days?
I mean ...one day you're so so happy and the
other one incredibly down?
One day a fantastic thing happens
and the other all seems lost?

Avete mai avuto delle strane giornate?
Voglio dire...un giorno sei felicissima
e l'altro incredibilmente giù?
Un giorno accade una cosa fantastica
e quello dopo sembra tutto perduto?




Well...welcome to my world!!!
lately it's all an up and down...
...roller coaster baby!!!

Bhè, benvenute nel mio mondo!!!
ultimamente è tutto un alti e bassi...
...montagne russe care mie!!!



Luckly I'm an optimistic person,
and I love roller coaster...
They leave a strange feeling in the stomach
which I like, to tell you the truth.
I love changes.

Fortunatamente sono un'ottimista,
e mi piacciono le montagne russe...
Ti lasciano una strana sensazione allo stomaco,
che mi piace, se devo dire la verità.
Io amo i cambiamenti.




Anyway, roller coaster has an end soon or late ...
hasn't it? ;)

Bhè, le montagne russe hanno una fine prima o poi...
o no? ;)


0 comments:

Post a Comment

 
Top